Tuesday, January 06, 2009

What if......

What if a person who is inexperience doing photo session is asked by his photographer friend to do the photo shoot . I experienced it once and I won't tell you how it feels. you may just see these results. Off course these pictures have been edited, and I told you that the editing part is a lot harder than the photo session itself as the model my friend used in this photo shoot is really not talented. :p






I never feel that the result will be this good, hahaha. Anyway thanks for the pictures, dude.

14 comments:

Ayu said...

aduuch siapa ini yaa.. kenalan doongg

masni said...

I almost run out of words to explain how cute this guy is.....................( bote' )
Sorry to explain it into Buginese language so it will really hit the meanings.....
weh Cipu,magaya ladde'ko wita sappo'.....hahaha tapi memeng ako u fikkiriki' magaretta'tokko je' sedding.samanna taniako tau Ugi' tapi tau pole lino kaminang mabelae...hahahaa,mampus,terjemahin tuh ndiri.

cipu said...

@ Ayu: maaf, kerusakan bukan pada kamera nya tapi pada objek nya. Wakakak.

@ K Masni: Pabboteq mentongki kita'. Hehehe. Tapi saya suka-sukaji dibote.

grandis said...

Nice photos and of course nice model too ...

Ayu said...

pu... mirip sahrul gunawan kalo gemuk hehe...

*kriiik kriiik...

cipu said...

Hahaha, sahrul gunawan kali pu yang mirip gua, (Krik Krik Krik)

erander said...

Saya kalo mampir kesini, suka gagap. Habis basa planet mulu :mrgreen: .. secara saya cuma bisa basa dewe' hahaha :lol:

Btw .. foto²nya bagus tuh. Hmm, maksudnya bukan objeknya loh, tapi teknik fotografinya yang oke. Emang pernah ikut lomba foto ya?

cipu said...

Yang foto ini temen baik saya mas, dia belum pernah ikut lomba fotografi sih
Memang sekarang dia lagi rajin2 belajar fotografi. Makanya saya yang jadi model SUKARELA (maksudnya SUKA difoto, RELA gak dibayar), hahahaha

callang said...

hahahahaha tappapaga je kasi'na, de to je sedding namagaretta ladde, tapi, wedding muto, ko dipasideppei sibawa tukul hahahahah

mila said...

foto2nya sih bagus... sayang modelnya ga mendukung. Hihihiii..

Anonymous said...

naudzubillah.....

kenapa...kenapa.....kenapa..???

cukup sudah israel berbuat kekacauan dimuka bumi, jangan kau tambah dengan narsis mu yang ta lewat-lewat..!!!

Ksatrio Wojo Ireng said...

A seasonal model often makes a great pictures.. and as offers for photo-shoots become more often, more skilled posing & acting become an acquired passion. Congrats!

Kind regards from West Africa!

Fera said...

Bagus editannya!

Yg nomer 2 paling bagus... bc ngambilnya dr samping & Cipu keliatan kecil & wajahnya g begitu keliatan ^^

... :p

duniaputri said...

hiyaaak, ngganteng eh.. potogenji, asligenik tidak?? ^^
you look soooo,,, fabulous..
(are you sure you wanna stalk me in my Eng-blog? so sweet..)